FLENCIFLENCIFLENCI

Hjælpecenter

Her kan du hurtigt finde et svar på dit spørgsmål, skulle du tilgengæld ikke finde et svar her, så sidder vi klar til at hjælpe. 
Tryk på en af kategorierne nedenfor, eller scroll ned for at se mere.

Konto & Ordre

Hvordan logger jeg ind på min konto?

I bunden af vores hjemmeside, finder du et link hvor der står min konto. Du kan også gå til din konto ved at trykke her

Kan jeg bytte en vare?

Ja, du kan altid ombytte en vare til en anden eller modtage et tilgodebevis/gavekort, som du kan anvende når det passer dig.

Kan jeg tilføje vare til en ordre efter bestilling?

Ja, men så skal du skynde dig at kontakte vores kundeservice kort tid efter du har afgivet din bestilling. Giv os besked på:
 tlf. 
88442434 eller mail. kontakt@flenci.dk

Hvorfor får jeg ikke en ordrebekræftelse?

Det er ofte fordi, ordrebekræftelsen vi har sendt til dig er endt i den spam-folder. Hvis ikke du kan finde den, så kan du kontakte vores kundeservice på telefon eller email.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Giver os tydeligt besked på email kontakt@flenci.dk - og fortæller du ønsker at annullerer din ordre - HURTIGST MULIGT EFTER BESTILLING. 

Betaling

Hvordan betaler man?

Du betaler ved at finde den/eller de produkter, du gerne vil bestille. Du trykker derefter på tilføj til kurv og går til kurven. Går videre til bestilling og udfylder dine oplysninger og følger step by step. Til sidst udfylder du betalingsoplysninger og fuldfører din ordre.

Hvilken betalingsmetoder er der?

Vi tilbyder betaling med:
  • VISA
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • VISA Electron
  • MobilePay

Andre betalingsmetoder:
  • Resurs Bank (Delbetaling)
  • ViaBill (Delbetaling)

Levering

Hvor lang leveringstid er der?

Leveringstiden er ofte 4-8 dage med GLS.

Hvad koster fragt?

Hjemmelevering med GLS koster 69 kr. Vi tilbyder GRATIS fragt, hvis du køber for over 799 kr. i samme ordre.

Hvem leverer I med?

Vi afsender med GLS og du kan forvente levering inden for 4-8 hverdage.

Retur

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det gør du ved at give os tydeligt besked senest 14 dage efter du har modtaget din sidste vare fra din ordre. Du kan give os besked på telefon eller email.

Hvem betaler for returneringen?

Det gør du som kunde. Hvis du fortryder dit køb efter du har modtaget din ordre. Så står du selv for at dække for returneringsomkostninger.
Søndag, Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag
Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember
Ikke nok produkter tilgængeligt. Kun [max] tilbage.
Tilføj til ønskelisteFind ønskelisteFjern ønskeliste
Indkøbskurv

Din kurv er tom.

Tilbage til Shoppen

Tilføj note Rediger ordrenotat
Anslået leveringstid
Tilføj en rabatkode

Anslået leveringstid

Tilføj en rabatkode

Rabatkode vil blive fratrukket ved bestillingen